Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking BSUR met V2Future

BSUR is een samenwerking aangegaan met V2Future, dat kantoren heeft in Amsterdam, Shanghai, Londen en Düsseldorf. Gezamenlijk gaan zij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

V2Future vertegenwoordigt een groep Chinese businessconsultants die bedrijven in Europa helpen om hun activiteiten in China verder te ontwikkelen. Oprichter is Mario Fan, die diverse internationale functies heeft gehad en voordat hij V2Future begon topman was bij Huawei Enterprise Business, Western Europe.

related partner content for mobile comes here

De eerste gezamenlijke klant voor BSUR en V2Future is Baidu, dat na Google de nummer twee zoekmachine in de wereld is. Dagelijks gebruiken 600 miljoen Chinezen Baidu. V2Future is 'certified partner' voor Baidu in Europa en zet momenteel een salestak voor Europese adverteerders voor het techbedrijf op. 'Bij Baidu zien ze dat veel Europese bedrijven met aanwezigheid in China moeite hebben met het bereiken van de consument via Baidu. V2Future kan ze daar bij helpen en biedt ook diensten als datarapportages en analyses', zegt directeur Jan Rijkenberg van BSUR. Zijn bureau (in Amsterdam) wordt de Europese marketing- en communicatiepartner. Het ontwikkelt een marketing- en communicatiestrategie voor Europa.

Op de foto Jan Rijkenberg (BSUR) en Mario Fan (V2Future, rechts).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in