Overslaan en naar de inhoud gaan

BeyenMeyer en de ‘likeability’ van Kruidvat

Onlangs werd bekend dat Lodewijk van der Peet al enige tijd RadeMakkers voor BeyenMeyer heeft ingeruild – waar hij inmiddels managing…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onlangs werd bekend dat Lodewijk van der Peet al enige tijd RadeMakkers voor BeyenMeyer heeft ingeruild – waar hij inmiddels managing director én creative director is. Enkele vragen aan de andere creative director , die zakelijk antwoord geeft.

related partner content for mobile comes here

Wat heeft de komst van Van der Peet voor jou betekend?
‘De komst van van Van der Peet betekent voor mij:
- Meer actiematige creatieve expertise aan boord (essentieel op een klant als Kruidvat bijvoorbeeld).
- Lastenverlichting op accountniveau (klantverdeling).
- En een groot netwerk met het oog op new business.’

Wat is de rol van , die grootaandeelhouder is. Hij schijnt zich achter de schermen weer te roeren.
‘Pauls rol is niet inhoudelijk. We rapporteren financieel, en verder drink ik soms koffie met hem.’

Wat is jullie laatste of beste werk van dit jaar, en waarom is dat goed?
‘Het beste werk van het jaar vind ik zelf “Kusje erop” en twee andere commercials die we hebben gemaakt voor Kruidvat [zie hieronder]. Het geeft Kruidvat de zichtbaarheid en de likeability die zo’n merk verdient.’

Jij zit nu ruim een bij BeyenMeyer. Hoe zou je jullie creatieve stip aan de horizon omschrijven?
‘Zoals ik hem voor mezelf heb gedefinieerd was: net zo lang spraakmakend werk blijven maken totdat men niet meer om je merken en daarmee je bureau heen kan.’

from on .

from on .

from on .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in