Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaMonks in FWA Hall of Fame

MediaMonks is het eerste Nederlandse bureau dat wordt toegelaten tot de FWA Hall of Fame. De digitale productiemaatschappij won dit jaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De is dé online awardshow en de Hall of Fame eert bureaus die zich hebben bewezen op gebied van ‘digitale innovatie, interactief ontwerp, creativiteit en vooruitstrevend denken’.

related partner content for mobile comes here

‘Er is geen grotere eer, als je al dertien jaar niets anders doet dan wat wij doen: digitale executie’, zegt Wesley ter Haar, COO en medeoprichter van . ‘Het is geen individuele prijs, maar een erkenning voor vele samenwerkingen. We zijn de reclamebureaus dankbaar voor het vertrouwen, om hun online ideeën door ons te laten produceren.”

FWA-oprichter Rob Ford: ‘MediaMonks behoort sinds hun eerste FWA in november 2001 tot de meest consistente winnaars. Dat is iets is iets wat maar weinig bureaus in deze snelle industrie lukt.’

MediaMonks, dat bijna 200 medewerkers telt en vestigingen in Hilversum, Londen, New York en Singapore heeft, won FWA&;s met onder andere BBDO New York, BBH London, Commonwealth Milan, DDB & Tribal Amsterdam, TBWA\United State of Fans en W+K Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in