Overslaan en naar de inhoud gaan

Mark Verzijl wint Rotterdam Communicatie Scriptieprijs

Mark Verzijl, communicatiestudent aan Inholland, heeft de Rotterdamse Communicatie Scriptieprijs gewonnen. Hij kreeg de prijs, een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De winnende scriptie gaat over archetypen in beeldcommunicatie. Lees hem Verzijl verrichtte dit onderzoek voor MetrixLab,

related partner content for mobile comes here

In het onderzoek van winnaar Mark Verzijl worden twaalf beeldcollages gevalideerd voor gebruik in de Verenigde Staten, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. Beelden worden in marketingcommunicatie steeds belangrijker en marktonderzoekers hebben behoefte aan gevalideerd materiaal. Hiermee kunnen via enquêtes merken worden gecategoriseerd. Ook worden deze beelden ingezet bij het overbrengen van een positionering bij communicatie-uitingen.

De volledige scriptie komt binnenkort online.

Mark Verzijl was een van drie genomineerde studenten. De andere genomineerden waren Lindi Benschop, met een scriptie over de merkpositionering van textielsuper Zeeman, en Wiwine Bienenmann die zich had verdiept in online contentstrategie. Vorig jaar werd de prijs gewonnen door Mart Evers, die aan de Erasmus Universiteit afstudeerde met een onderzoek naar crowdfunding.

De Rotterdamse Communicatie Scriptieprijs is een initiatief van het Platform Communicatie Rotterdam (PCR), de Rotterdamse vereniging voor communicatieprofessionals. De prijs wordt gesponsord door Rabobank Rotterdam en de gemeente Rotterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in