'Houd je aandacht bij de weg!' [MOBILE CONCEPT #1]


Sinds deze week biedt MobileMarketing.nl een podium om je creatieve mobiele concept in de spotlight te zetten. De aftrap doe ik samen met Christiaan Tossaint (Mango Juice Media). Het bureau of persoon met het beste concept ontvangt mobile advertising ruimte ter waarde van €5.000,- op TVGids.tv (meer info hier)
Titel: Houd je aandacht bij de weg!
Conceptomschrijving:
Het gebruik van de smartphone is de afgelopen jaren sterk toegenomen. Ondanks de gevaren wordt de mobiel nog steeds ook vaak gebruikt achter het stuur of op de fiets. De Stichting Wetenschappelijk Onderzoek schat in dat hierdoor jaarlijks enkele tientallen verkeersdoden vallen. Met dit concept willen we bestuurders raken met een confronterende boodschap via het meest relevante device: de mobiel.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Concept:
Mango Juice Media en Mobile Marketing Nederland hebben gekozen om mobile advertising in te zetten, aangezien de doelgroep juist daar het best te bereiken is. De campagne-uitingen geven op dramatische wijze aan wat de gevolgen kunnen zijn. De advertentie bevat geen verwijzing naar een link. De advertentie eindigt immers met een abrupt ongeluk en de directe boodschap is: houd je aandacht bij de weg! In onze optiek is dit de enige call to action.
Mogelijke opdrachtgever: Veilig Verkeer Nederland (of Ministerie van Verkeer & Waterstaat)
Doelstelling: Awareness creëren voor gevaren bij smartphone gebruik in het verkeer.
Doelgroep: Nederlanders die hun smartphone in het verkeer gebruiken.
Mobile vorm: Mobile Display Advertising campagne
Agency: Mango Juice Media, Mobile Marketing Nederland
Creative Concept: Richard Otto, Christiaan Tossaint
Web Design: Christiaan Tossaint
**Het betreft hier een concept. Geen van bovenstaand materiaal is van het merk/adverteerder zelf afkomstig.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid