Overslaan en naar de inhoud gaan

'Houd je aandacht bij de weg!' [MOBILE CONCEPT #1]

Sinds deze week biedt MobileMarketing.nl een podium om je creatieve mobiele concept in de spotlight te zetten. De aftrap doe ik samen met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds deze week biedt een podium om je creatieve mobiele concept in de spotlight te zetten. De aftrap doe ik samen met Christiaan Tossaint (). Het bureau of persoon met het beste concept ontvangt mobile advertising ruimte ter waarde van €5.000,- op

related partner content for mobile comes here

Titel: Houd je aandacht bij de weg!
Conceptomschrijving:
Het gebruik van de smartphone is de afgelopen jaren sterk toegenomen. Ondanks de gevaren wordt de mobiel nog steeds ook vaak gebruikt achter het stuur of op de fiets. De Stichting Wetenschappelijk Onderzoek schat in dat hierdoor jaarlijks enkele tientallen verkeersdoden vallen. Met dit concept willen we bestuurders raken met een confronterende boodschap via het meest relevante device: de mobiel.

Concept:
Mango Juice Media en Mobile Marketing Nederland hebben gekozen om mobile advertising in te zetten, aangezien de doelgroep juist daar het best te bereiken is. De campagne-uitingen geven op dramatische wijze aan wat de gevolgen kunnen zijn. De advertentie bevat geen verwijzing naar een link. De advertentie eindigt immers met een abrupt ongeluk en de directe boodschap is: houd je aandacht bij de weg! In onze optiek is dit de enige call to action.

Mogelijke opdrachtgever: Veilig Verkeer Nederland (of Ministerie van Verkeer & Waterstaat)
Doelstelling: Awareness creëren voor gevaren bij smartphone gebruik in het verkeer.
Doelgroep: Nederlanders die hun smartphone in het verkeer gebruiken.
Mobile vorm: Mobile Display Advertising campagne
Agency: ,
Creative Concept: Richard Otto, Christiaan Tossaint
Web Design: Christiaan Tossaint

**Het betreft hier een concept. Geen van bovenstaand materiaal is van het merk/adverteerder zelf afkomstig.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in