Overslaan en naar de inhoud gaan

Slechtste reclameslogan: 'Een Deuk Van Heb Ik Joustra’

De slogan ‘Een Deuk Van Heb Ik Joustra’ van het schadebedrijf Joustra Merkenherstel uit Halfweg heeft de titel Slechtste Slogan 2013…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De winnaar werd woensdag bekendgemaakt in het programma "Rick In De Morgen" van dj Rick van Velthuysen. Naast een award wint Joustra Merkenherstel ook een gratis reclamecampagne op Radio Veronica.

related partner content for mobile comes here

De afgelopen weken ging het team van de ochtendshow Rick In De Morgen op zoek naar de Slechtste Slogan van Nederland. Luisteraars konden hun favorieten insturen. Afgelopen vrijdag werd de top 5 bekend gemaakt, waarna iedereen op kon stemmen op het bedrijf met de slechtste slogan.

‘Een Deuk Van Heb Ik Joustra’ versloeg onder andere ‘Hé, Cake Je Naar Mijn Gebak?!’ van Bakkerij Dam uit Nieuw-Beijerland en ‘Lekt Er Wat? Bel Dan Ad!’ van het Kwintheulse Loodgietersbedrijf Ad van den Elshout.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in