Slechtste reclameslogan: 'Een Deuk Van Heb Ik Joustra’


De winnaar werd woensdag bekendgemaakt in het programma "Rick In De Morgen" van dj Rick van Velthuysen. Naast een award wint Joustra Merkenherstel ook een gratis reclamecampagne op Radio Veronica.
De afgelopen weken ging het team van de ochtendshow Rick In De Morgen op zoek naar de Slechtste Slogan van Nederland. Luisteraars konden hun favorieten insturen. Afgelopen vrijdag werd de top 5 bekend gemaakt, waarna iedereen op Radioveronica.nl kon stemmen op het bedrijf met de slechtste slogan.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS‘Een Deuk Van Heb Ik Joustra’ versloeg onder andere ‘Hé, Cake Je Naar Mijn Gebak?!’ van Bakkerij Dam uit Nieuw-Beijerland en ‘Lekt Er Wat? Bel Dan Ad!’ van het Kwintheulse Loodgietersbedrijf Ad van den Elshout.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid