Mora naar Leukwerkt Worldwide


De nieuwe eigenaar Ad van Geloven heeft de reclamebelangen van Mora voor de zomer ondergebracht bij Leukwerkt Worldwide na een pitch, licht directeur Hans Vermeulen toe. Aan de pitch deed onder meer ook het oude bureau S-W-H mee.
’Maar de keuze viel al snel op Leukwerkt omdat zij met een mooi concept kwamen. Dat Bart Kuiper de geestelijk vader is van Cora van Mora heeft ook meegeholpen. Hij ziet het als een persoonlijke eer en gaat de campagne helemaal zelf ter hand nemen. Wij wilden het merk een nieuwe lading geven met het oude icoon Cora.’
In de tv-campagne vraagt Mora aan Cora voor hen op zoek te gaan naar de nieuwe Cora. Ze is zwaar teleurgesteld, maar gaat toch akkoord met dit verzoek. Vermeulen: ‘Het is natuurlijk een thema waar je vrij lang op door kan gaan, maar Cora gaat in de commercials echt op zoek naar een opvolgster.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe eerste resultaten zijn in de week van 30 oktober op tv te zien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid