Overslaan en naar de inhoud gaan

Mora naar Leukwerkt Worldwide

Cora van Mora gaat zelf op zoek naar de nieuwe Cora in nieuwe Mora-commercials. Deze worden gemaakt door Leukwerkt Worldwide, het nieuwe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe eigenaar Ad van Geloven heeft de reclamebelangen van Mora voor de zomer ondergebracht bij Leukwerkt Worldwide na een pitch, licht directeur Hans Vermeulen toe. Aan de pitch deed onder meer ook het oude bureau S-W-H mee.
’Maar de keuze viel al snel op Leukwerkt omdat zij met een mooi concept kwamen. Dat Bart Kuiper de geestelijk vader is van Cora van Mora heeft ook meegeholpen. Hij ziet het als een persoonlijke eer en gaat de campagne helemaal zelf ter hand nemen. Wij wilden het merk een nieuwe lading geven met het oude icoon Cora.’

related partner content for mobile comes here

In de tv-campagne vraagt Mora aan Cora voor hen op zoek te gaan naar de nieuwe Cora. Ze is zwaar teleurgesteld, maar gaat toch akkoord met dit verzoek. Vermeulen: ‘Het is natuurlijk een thema waar je vrij lang op door kan gaan, maar Cora gaat in de commercials echt op zoek naar een opvolgster.’

De eerste resultaten zijn in de week van 30 oktober op tv te zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in