Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips zegt wereldwijd contract met Carat op

Philips heeft het wereldwijde contract met Carat opgezegd en heeft een mediabureauheroriëntatie aangekondigd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat melden bronnen bij Philips aan Adformatie. Jaarlijks besteedt het elektronicaconcern zo’n 250 miljoen euro wereldwijd in de media. Eind vorige week werd de repitch, waar Carat ook voor uitgenodigd wordt, gecommuniceerd aan de betrokken partijen.
Maar managing director Arjan Pomper van Carat zegt nog van niets te weten. ‘Er gaan wel vaker geruchten, maar ik heb geen officiële brief ontvangen. Pas dan zou ik me zorgen gaan maken.’

related partner content for mobile comes here

Het Amerikaanse mediabeleid van Philips baarde eind vorig jaar nog opzien, doordat de adverteerder alle reclametijd opkocht bij het CBS nieuwsprogramma 60 Minutes. De helft van de blokken werd teruggegeven aan de redactie en de andere helft werd voor de communicatie van de Sense and Simplicity-boodschp gebruikt. Deze strategie werd tevens toegepast bij de Time, waar lezers door Philips getrakteerd werden op een inhoudsopgave in plaats van een woud aan verschillende advertenties.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in