Overslaan en naar de inhoud gaan

McDonald’s introduceert een vork van frietjes

Het eten van fastfood zal nooit meer hetzelfde zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Fastfoodketens proberen zo nu en dan op humoristische wijze een nieuw product te lanceren. Het zijn dan ook vaak stunts die dienen ter promotie van de ‘echte’ producten van de ketens of ter gelegenheid van een bepaalde gebeurtenis. Voorbeelden hiervan zijn de zonnebrand van de KFC en de interactieve kersttrui van de Burger King. Nu is het McDonald’s die met een innovatieve uitvinding komt.

related partner content for mobile comes here

Friet + vork = Frork
Het gaat om de Frork: een vork met steeltjes gemaakt van frietjes. Op deze manier wordt het makkelijker om frietjes te dippen in sauzen of stukken topping die uit de hamburger zijn gevallen. Deze uitvinding van de fastfoodketen wordt gepromoot door Anthony Sullivan in een infomercial-achtige video. In de VS is Sullivan ook een bekende promotor van verschillende producten in infomercials.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Signature Crafted
De campagne rondom Frork is ontwikkeld voor de promotie van de Amerikaanse Signature Crafted-lijn die verschillende soorten broodjes bevat. Bij bestelling van een broodje uit deze lijn op 5 mei in de deelnemende vestigingen in de VS krijgt de klant een Frork.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in