Overslaan en naar de inhoud gaan

TDE en Fingerspitz spelen samen in digital sportmarketing

Sportmarketingbureau TDE uit Eindhoven slaat de handen ineen met Fingerspitz Online Marketing uit Breda.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

 

'De kern van onze dienstverlening bestaat uit de koppeling van technologie aan sportmarketing. Dat doen we door het ontwikkelen van platformen en het volledig verzorgen van social media management. Maar we zien ook volop kansen in zoekmachine marketing, web analyses en display advertising.  Door de samenwerking met Fingerspitz kunnen we nu het volledige scala bieden', zegt Lennart Boven (foto), manager TDE.

 

TDE is een joint venture van Triple Double sportmarketing en E-sites. Het bureau bedenkt en ontwikkelt digitale platformen, activaties, apps en social media content voor onder meer Opel, Ziggo Sport Totaal, Under Armour, Cannondale, Atletiekunie en MatchDayTV.

 

Het online marketingbureau Fingerspitz zet zich in voor merken als AA Drink, AutoTrack en Deutsche Post. Fingerspitz is actief in onder meer web analytics, zoekmachine marketing en programmatic buying. Het bureau investeert in het vergaren van kennis en ontwikkelt eigen tools met het doel om nog meer rendement uit advertentiekanalen te halen.

 

Eind vorig jaar werd Fingerspitz bekroond met twee Dutch Search Awards en onlangs is het bureau uitgeroepen tot beste tradingsdesk in de Emerce100. Jaap Jacobs, managing director: 'Fingerspitz is een echte performance speler, de samenwerking met TDE versterkt ons in creativiteit en inspiratie. We zien veel kansen voor online marketing in de sportmarkt en voor automatisering daarvan.'

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in