Overslaan en naar de inhoud gaan

NS kiest voor Content Beat

Aanleiding is een nieuwe aanbesteding van het relatiemagazine Spoor.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Na een bureau-oriëntatie heeft NS voor het ontwikkelen van de overkoepelende contentmarketingstrategie voor reizigers in het sociaal-recreatief segment gekozen voor Content Beat. Aanleiding van de opdracht aan Content Beat is een nieuwe aanbesteding van het relatiemagazine Spoor in combinatie met een online inspiratieplatform dat in april 2017 van start gaat.

related partner content for mobile comes here

SOM3
‘We hebben voor Content Beat gekozen vanwege hun visie op contentmarketing en omdat zij een aanpak ontwikkeld hebben, SOM3, die ons aansprak en veel vertrouwen gaf’, zegt Karin ter hofte, communicatiemanager bij het NS Klantmediateam. De SOM3 van Content Beat staat voor Strategie, Organisatie, Maken, Marketing en Meten. Aan de basis van de SOM3-aanpak staan heldere processen, structuren en doelen om resultaat gedreven content te ontwikkelen en om langdurige klantrelaties op te bouwen.

‘Onderdeel van hun werkwijze was dat ze bij ons op de afdeling kwamen zitten. Hierdoor waren de lijnen kort en konden we snel schakelen. Dat moest ook wel, want Content Beat moest voor ons in zes weken de overkoepelende contentmarketingstrategie ontwikkelen en dat hebben ze met succes gedaan.’

Over het vervolgtraject meldt Ter Hofte dat alle stakeholders inmiddels hun goedkeuring op de overkoepelende contentmarketingstrategie hebben gegeven. ‘De volgende stap is de strategie op een efficiënte wijze implementeren en onze content daarop aanpassen’, aldus ter Hofte.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in