Overslaan en naar de inhoud gaan

DA introduceert nieuwe pay-off: 'De drogist met aandacht'

De drogisterijketen komt ook met een huis-aan-huis special.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

JUMP! ontwikkelde de aangescherpte merkbelofte 'De drogist met aandacht' waarin de nadruk ligt op de kennis van zaken bij DA en een sterke focus op service in de winkels. Mark de Jonge (JUMP!): 'DA is al 75 jaar de specialist waar je heen gaat voor goed advies en bijzondere producten en waar men de tijd voor je neemt en je goed geholpen wordt. Daar past de nieuwe pay-off goed bij.'

De pay-off wordt doorvertaald naar middelen waaronder de huis-aan-huis folder, radio, lokale advertenties, e-mail en online. Daarnaast is een special ontwikkeld met de nadruk op de categorieën Gezond en Mooi.

DA Marketingmanager Michiel Lingeman licht toe: 'De special is een kruising tussen een magazine en een folder. Met deze special bevestigt DA haar nieuwe belofte 'De drogist met aandacht'. Om die reden laten we in de special een aantal DA-ondernemers aan het woord, net zoals ze dat in hun eigen winkel ook doen.'

Beeld: ANP.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in