Overslaan en naar de inhoud gaan

Verbieden van social media funest voor betrokkenheid medewerkers

Toch laat onderzoek zien dat de helft van de medewerkers geen gebruik mag maken van een sociaal medium onder werktijd.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Driekwart van medewerkers bij bedrijven wil social media inzetten voor werk. Dat (en meer) blijkt uit het onderzoek 'Research Reveals Why Companies Fail at Employee Advocacy Programs' van Lewis onder ruim duizend kenniswerkers wereldwijd. Lewis presenteert de conclusie dat het verbieden van social media funest is voor de betrokkenheid van medewerkers, en toch mag de helft van de medewerkers geen gebruik maken van een sociaal medium onder werktijd. Freek Janssen, head of content EMEA bij Lewis: 'Je creëert er nog niet direct ambassadeurs mee, maar het toelaten van socialmedia-gebruik onder werktijd zou de eerste stap zijn voor werkgevers.'

related partner content for mobile comes here

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in