Overslaan en naar de inhoud gaan

Max Verstappen raakt bevriend met een robot in campagne voor Exact

Bureaus Kingsday en Ambassadors laten in de video's zien dat het belangrijk is om nieuwsgierig te blijven naar nieuwe techniek
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Softwareontwikkelaar Exact en Formule 1-coureur Max Verstappen werken sinds 2015 samen en komen met een nieuwe campagne: Be Tech Curious. In de online video’s zie je hoe Verstappen diverse technische hoogstandjes uitprobeert.

related partner content for mobile comes here

Zo vindt hij een paar robotarmen die hij als een soort rugzak op z'n rug bevestigt. In een andere video ontmoet hij een kleine robot die zijn gezicht aanneemt. Mini-Max wil dolgraag een selfie met de Formule 1-coureur.

Met deze serie video’s wil Exact (ontwikkelaar van bedrijfssoftware) laten zien dat het belangrijk is om nieuwsgierig te zijn naar nieuwe techniek. Directeur merkcommunicatie Joost Niepoth: ‘Alleen door open te staan voor nieuwe mogelijkheden, kun je jezelf en je onderneming verbeteren.’

Credits:
Agency: Kingsday
Regisseur: Vincent Lammers
Post Productie: Ambassadors

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in