Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingbaas Stengel van P&G vertrekt

Global Marketing Officer Jim Stengel van Procter & Gamble is onverwachts opgestapt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Stengel (53), verantwoordelijk voor het 5,2 miljard dollar tellende marketingbudget van het concern, vertrekt op 1 oktober. Hij blijft tot die tijd op 'speciale projecten' werken. Marc Pritchard (48) voormalig hoofd van P&G's cosmeticatak, volgt hem op.

related partner content for mobile comes here

Het nieuws komt als een verrassing. Stengel en P&G werden onlangs in Cannes nog gehuldigd als Advertiser of the Year, een hoogtepunt voor het concern. Een woordvoerder zegt tegen : 'Jim vindt dat hij alles wat hij zich als global marketing officer tot doel heeft gesteld nu bereikt heeft.' Volgens de zegsman wil Stengel toch een nóg hoger doel bereiken, maar blijft vaag over wat dat precies is. 'Jim wil dat alle marketeers wereldwijd de kracht van marketing omarmen als een positieve kracht in de wereld. Daar gaat hij zich nu 100 procent op concentreren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in