Overslaan en naar de inhoud gaan

Krant-content op teenagers targeten zinvol?

Een uiterste poging om lezers te blijven behouden kan volgens de Newspaper Association of America Foundation door content meer op tieners…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een uiterste poging om lezers te blijven behouden kan volgens de Newspaper Association of America Foundation door content meer op tieners te richten. De NAA zette een op naar 't effect van tiener-content in kranten voor de groep 13-17 jarigen en testte dat op 18-24 jarigen.

related partner content for mobile comes here

Er werd een positief effect aangetoond (zie ). Driekwart van de jongeren die tussen de 13-17 lokale Amerikaanse kranten lazen met teen-content, lezen nu minimaal 1 keer per week de lokale offline krant, tegenover 44% van de jongeren die destijds geen teen-content las. Logisch effect, maar geldt dat niet voor ieder medium waarin je specifieker target?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in