Overslaan en naar de inhoud gaan

Aegis Media neemt Bookmark over

Bookmark is volledig in handen gekomen van Aegis Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Oprichters Brian Hirman en Peet Nieuwenhuijsen zullen als directie verbonden blijven aan Bookmark. Daarnaast zal Brian Hirman toetreden tot het managementteam van Aegis Media Nederland.

related partner content for mobile comes here

Binnen Aegis Media maakt Bookmark onderdeel uit van het digital-marketingnetwerk Isobar, dat met 54 kantoren vertegenwoordigd is in 32 landen. Volgens Aegis Media is Isobar het grootste interactieve bureaunetwerk in de wereld.

Volgens Brian Hirman van Bookmark was de overname nodig om een stevige basis te leggen voor verdere groei. Het bureau krijgt zo ook toegang tot een wereldwijd kennisnetwerk met mogelijkheden voor innovatie en onderzoek. “Daarnaast is aansluiting bij een internationaal netwerk voor ons belangrijk gezien de diverse multinationals die wij als klant hebben, zoals Philips en Cadillac & Corvette Europe.”

Ceo Arjan Pomper van Aegis Media Nederland stelt dat Bookmark een van de weinige spelers is die de afgelopen jaren concreet bewezen hebben zowel kennis en ervaring op het gebied van interactieve marketingcommunicatie als op het gebied van crm en databasemarketing te hebben.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in