Overslaan en naar de inhoud gaan

Fit!vak en Body+Mind met landelijke campagne

Brancheorganisatie Fit!vak en marketingbureau Body+Mind bereiden de lancering van de Get Active Campagne voor Nederland voor, een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Get Active Campagne wordt mogelijk gemaakt door partners en sponsors uit het bedrijfsleven. Get Active is een Amerikaans concept van IHRSA. Deze organisatie heeft branchevereniging Fit!vak toestemming gegeven om samen met Body+Mind de campagne voor de Nederlandse markt te gebruiken.

related partner content for mobile comes here

De Get Active Campagne behelst enerzijds een leden-werf-leden actie. Leden van de deelnemende centra krijgen de mogelijkheid om bekenden een gratis fitnessabonnement voor een week cadeau te doen en hem of haar zo aan een actieve(re) levensstijl te helpen. Anderzijds bestaat Get Active uit een grote consumentencampagne en een actie naar grote bedrijven, om hun personeel naar een sportcentrum te sturen.

De samenwerking tussen Fit!vak en Body+Mind is de opmaat voor de gezamenlijke plannen die beide organisaties hebben om te komen tot de oprichting van het Nationaal Marketing Bureau Fitness & Health (NMF).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in