Overslaan en naar de inhoud gaan

Welk rapport?

De snel in elkaar geflanste enquête als bron voor ‘opmerkelijk nieuws’, als basis voor veel, heel veel free publicity voor het eigen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De snel in elkaar geflanste enquête als bron voor ‘opmerkelijk nieuws’, als basis voor veel, heel veel free publicity voor het eigen bedrijf of de eigen organisatie, kán natuurlijk niet meer. Misschien dat het nog wel eens werkt voor de marketing van een nieuw product of voor de ondersteuning van een lobby, maar het wordt meer uitzondering dan regel.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

related partner content for mobile comes here

 

Nee, dan het rapport dat op ‘echt’ onderzoek wordt gebaseerd. Geen flauwe vragen aan de gemiddelde Nederlander over zijn seksleven of over wat ‘ie doet tijdens de rust van een voetbalwedstrijd (al dan in combinatie). Een rapport heeft standing, misschien zelfs wetenschappelijke uitstraling. Wat kan iemand anders nu inbrengen tegen zó’n gedegen stukje research?

 

Nou, soms hoopt die partij er wel degelijk iets tegenin te kunnen brengen. Maar dan moet ‘ie het rapport wel hebben. Want met alleen het persbericht kom je er natuurlijk niet. Echt gebeurd: een rapport wordt met een ronkend persbericht gepresenteerd en vervolgens duurt het drie tot vier weken tot er meer beschikbaar is. Intussen is het kwaad geschied, de toon gezet en kun je je proberen te verweren tegen een phantom menace.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in