IP: nieuwe vormen splitscreen-advertising


De commercial komt in beeld naast de aftiteling. Ook zendt IP spots uit in de vormgeving van de filmaankondigingen. Daarnaast worden de spotjes op Yorin in een speciale vormgeving uitgezonden direct na de zogenoemde ‘zender idents’.
Het gaat volgens IP om nieuwe vormen van splitscreen-advertising die in eigen huis zijn ontwikkeld. Moedermaatschappij RTL Nederland introduceerde splitscreen-advertising vorig jaar in Nederland. Het wordt gezien als het wapen tegen wegzapgedrag en het skippen van commercials via de digitale videorecorder.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVoor de M&M’s-uitingen wordt samengewerkt met mediabureau Kobalt. Dalia Ermia, manager tv sponsoring van Kobalt: ‘Het wordt voor adverteerders steeds belangrijker om te zoeken naar die momenten waarop de kijker met aandacht voor de televisie zit. Deze vorm van adverteren biedt een bijzonder umfeld waarbinnen M&M’s haar spot kan uitzenden, waardoor een effectieve manier van doelgroepbereik kan ontstaan. Wij verwachten dan ook dat de kijker niet aan deze wijze van adverteren zal ontkomen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid