Overslaan en naar de inhoud gaan

IP: nieuwe vormen splitscreen-advertising

IP begint morgen met nieuwe vormen van splitscreen-advertising. Ze worden aangewend voor M&M’s (Masterfoods). In de hele maand juni…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De commercial komt in beeld naast de aftiteling. Ook zendt IP spots uit in de vormgeving van de filmaankondigingen. Daarnaast worden de spotjes op Yorin in een speciale vormgeving uitgezonden direct na de zogenoemde ‘zender idents’.

related partner content for mobile comes here

Het gaat volgens IP om nieuwe vormen van splitscreen-advertising die in eigen huis zijn ontwikkeld. Moedermaatschappij RTL Nederland introduceerde splitscreen-advertising vorig jaar in Nederland. Het wordt gezien als het wapen tegen wegzapgedrag en het skippen van commercials via de digitale videorecorder.

Voor de M&M’s-uitingen wordt samengewerkt met mediabureau Kobalt. Dalia Ermia, manager tv sponsoring van Kobalt: ‘Het wordt voor adverteerders steeds belangrijker om te zoeken naar die momenten waarop de kijker met aandacht voor de televisie zit. Deze vorm van adverteren biedt een bijzonder umfeld waarbinnen M&M’s haar spot kan uitzenden, waardoor een effectieve manier van doelgroepbereik kan ontstaan. Wij verwachten dan ook dat de kijker niet aan deze wijze van adverteren zal ontkomen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in