Overslaan en naar de inhoud gaan

FastForward ads zijn kansloos

De reclamewereld is druk na aan het denken, hoe om te gaan met het verschijnsel Digitale Video Recorder en het mogelijke gedrag van kijkers…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De reclamewereld is druk na aan het denken, hoe om te gaan met het verschijnsel Digitale Video Recorder en het mogelijke gedrag van kijkers om commercials door te spoelen. Eerder kwam de TiVo al met de .

related partner content for mobile comes here

OMD Amerika denkt ook een duit in het zakje te moeten doen, door dat ook zij met FastForward Ads gaan komen.

Zowel TiVo als OMD laten zien dat zij er niks van begrepen hebben, dit soort geforceerde pushmodellen zijn kansloos en gaan totaal voorbij aan het feit dat de kijker het pushen van reclame op deze manier zat is.

Het toch blijven denken in het doordrukken van reclame (ondanks de nieuwe technieken) is symptoombestrijding, in plaats van naar de oorzaak te kijken.

Jammer dat dit soort partijen hun creativiteit niet willen stoppen in echte oplosingen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in