Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever werkt met klantendata van Albert Heijn

Albert Heijn stelt de klantendata van zijn bonuskaart nu ook ter beschikking van derden. Conimex gebruikte de data voor een promotie van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Albert Heijn stelt de klantendata van zijn bonuskaart nu ook ter beschikking van derden. Conimex gebruikte de data voor een promotie van koelverse maaltijden. Zo meldden we vorige week op , de nieuwe weblog van Tijdschrift voor Marketing en DutchCowboys.

related partner content for mobile comes here

De aanbieding via DM was dan van Conimex, afzender van de mailing blijft Albert Heijn. Rene Nowee, Manager direct marketing Albert Heijn, legt het nieuwe beleid uit: ‘Door gebruik te maken van de direct marketing middelen van Albert Heijn kunnen leveranciers heel gericht hun doelgroep benaderen en specifiek op hen de aanbieding afstemmen.’ Ludmilla Molina, brand manager Conimex: ‘Deze DM is een goede en relevante manier om onze consumenten te bereiken. Overigens werken wij op alle manieren gewoon met Albert Heijn samen, ondanks ons geschil van mening over enkele verpakkingen.’ De uitgebreide reacties van deze twee managers zijn te lezen op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in