Unilever werkt met klantendata van Albert Heijn


Albert Heijn stelt de klantendata van zijn bonuskaart nu ook ter beschikking van derden. Conimex gebruikte de data voor een promotie van koelverse maaltijden. Zo meldden we vorige week op www.molblog.nl, de nieuwe weblog van Tijdschrift voor Marketing en DutchCowboys.
De aanbieding via DM was dan van Conimex, afzender van de mailing blijft Albert Heijn. Rene Nowee, Manager direct marketing Albert Heijn, legt het nieuwe beleid uit: ‘Door gebruik te maken van de direct marketing middelen van Albert Heijn kunnen leveranciers heel gericht hun doelgroep benaderen en specifiek op hen de aanbieding afstemmen.’ Ludmilla Molina, brand manager Conimex: ‘Deze DM is een goede en relevante manier om onze consumenten te bereiken. Overigens werken wij op alle manieren gewoon met Albert Heijn samen, ondanks ons geschil van mening over enkele verpakkingen.’ De uitgebreide reacties van deze twee managers zijn te lezen op www.molblog.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid