BVA wil eigen digitaal tv-kanaal
Het opzetten van een eigen digitaal tv-kanaal is onderdeel van het project ‘Broadband Vital Advertisers’, dat weer deel uitmaakt van het platform Bright Vital Advertisers dat de BVA eind vorig jaar lanceerde. Doel daarvan is het inzicht en de invloed van adverteerders inzake breedbandontwikkelingenvergroten, aldus de BVA.
Cornelis benadrukte dat de BVA dit keer niet achter de feiten aan wil lopen, ze wil ‘proactief omgaan met de ontwikkeling van triple play’. ‘Het zijn opnieuw de adverteerders van wie wordt verwacht dat ze het financieren. Daar willen we dus vanaf het begin zelf aan meesturen’, zei Cornelis die de ambitie van de BVA samenvatte als ‘baas in eigen buis blijven’.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaVoor het opzetten van het digitale kanaal zoekt de BVA vijftig leden die willen deelnemen. Ook de sprekers tijdens het middagprogramma over breedband, TNO Telecom, Stichting Breedband Nederland en PSV) zijn betrokken bij het project. Het kanaal moet in september dit jaar van start gaan en zal waarschijnlijk over ‘sport’ gaan, aldus Cornelis.
Het bestuur van de BVA kon verder bekend maken dat zij een nieuwe voorzitter zoekt. Huidig voorzitter Cees Bosma zal in verband met ziekte de functie van vice-voorzitter gaan bekleden. Frans Cornelis wordt, op het moment dat er een nieuwe voorzitter wordt benoemd, secretaris van de BVA.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid