Overslaan en naar de inhoud gaan

Publicis verkoopt belang in JCDecaux Nederland

Publicis Groupe praat met outdoor-exploitant JCDecaux over de verkoop van Nederlandse en Franse onderdelen. Het gaat onder meer in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Publicis heeft belangen in Sopact (outdoor in Parijs) en JCDecaux Nederland via zijn Europese divisie Médias & Régies. Als de deal ‒ die op 25 mei wordt besproken ‒ doorgaat wordt JCDecaux de volledige eigenaar van Sopact en JCDecaux Nederland.

related partner content for mobile comes here

De plannen van Publicis om outdoor-belangen te verkopen, komt tegelijkertijd met de stap van WPP om de buitenreclamebelangen juist uit te breiden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in