Overslaan en naar de inhoud gaan

Miljardenaccount GM naar Starcom MediaVest

General Motors heeft Starcom MediaVest, dochter van Publicis, aangewezen voor het 3,5 miljard dollar media-account voor de Verenigde Staten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De toewijzing betekent een nieuwe slag voor Interpublic Group, dat het account in handen had. Interpublic heeft speciaal voor de behandeling van het account General Motors Mediaworks opgezet. Starcom MediaVest had de business van General Motors Planworks al in handen en was daarom vooraf al de gedoodverfde winnaar. Starcom MediaVest brengt het gehele budget dan ook onder bij dit Planworks. Eerder al werd Mediaworks verslagen door Starcom met het ‘outdoor account’. De Publicis-dochter gaat vanaf 1 oktober voor de GM-merken werken.

related partner content for mobile comes here

GM’s Amerikaanse automerken zijn onder meer Chevrolet, Cadillac, Buick en Saab. Afgelopen jaar wonnen de Interpublic-bureaus nog het ruim 600 miljoen euro tellende media-account in Europa (Adweek).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in