Overslaan en naar de inhoud gaan

Interpolis en Doom & Dickson in de prijzen

Interpolis is Adverteerder van het Jaar 2004 en Doom & Dickson Bureau van het Jaar, zo is gisteravond op een bijeenkomst van de San in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ubachs Wisbrun werd onderscheiden voor Hertog Jan, Ned. Zuivel Organisatie, Quest, C1000 en Etos; TBWA kreeg de prijzen voor Cup-a-Soup, Holland Casino, Tomtom en Heineken. Er waren 293 campagnes ingezonden, 100 nominaties en er werden 34 Accenten uitgereikt.

related partner content for mobile comes here

De jury Adverteerder en Bureau van het Jaar was samengesteld uit vertegenwoordigers van de San, BVA, Adformatie en zelfstandige adviseurs. De genomineerde adverteerders waren, in alfabetische volgorde, AH, Hi, Holland Casino en Interpolis; de genomineerde bureaus 180, DDB, Doom & Dickson, FHV BBDO en TBWANeboko.

Op de foto presentator van de San-avond Jules Deelder met de winnende Jeanne Estourgie, marketingmanager Interpolis.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in