Interpolis en Doom & Dickson in de prijzen
Interpolis is Adverteerder van het Jaar 2004 en Doom & Dickson Bureau van het Jaar, zo is gisteravond op een bijeenkomst van de San in…
Ubachs Wisbrun werd onderscheiden voor Hertog Jan, Ned. Zuivel Organisatie, Quest, C1000 en Etos; TBWA kreeg de prijzen voor Cup-a-Soup, Holland Casino, Tomtom en Heineken. Er waren 293 campagnes ingezonden, 100 nominaties en er werden 34 Accenten uitgereikt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De jury Adverteerder en Bureau van het Jaar was samengesteld uit vertegenwoordigers van de San, BVA, Adformatie en zelfstandige adviseurs. De genomineerde adverteerders waren, in alfabetische volgorde, AH, Hi, Holland Casino en Interpolis; de genomineerde bureaus 180, DDB, Doom & Dickson, FHV BBDO en TBWANeboko.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaOp de foto presentator van de San-avond Jules Deelder met de winnende Jeanne Estourgie, marketingmanager Interpolis.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid