Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken wereldwijd naar Red Brick Road

The Red Brick Road haalt definitief het wereldwijde creatieve account van Heineken binnen en wordt lead agency van de bierbrouwer. Heineken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

The Red Brick Road wordt het centrale aanspreekpunt voor het mondiale account dat zo rond de 70 miljoen euro waard is. StrawberryFrog werkt pas sinds augustus 2005 op het account. Toen won het Amsterdamse bureau een pitch nadat Heineken had besloten het werk weg te halen bij Wieden & Kennedy Amsterdam.
Er wordt gezegd dat het nieuwe bureau van Lowe de beste kans maakte op het account, omdat de Brit heel close is met Charlene de Carvalho, de dochter van Freddy Heineken.

related partner content for mobile comes here

StrawberryFrog maakte onder meer de campagne rond de sponsoring van de Uefa Champions League. Heineken is ook preferred partner van Casino Royal, de nieuwe James Bond film. Daarvoor loopt nu ook een campagne.

Volgens Peter van Campen, director group commerce van Heineken, heeft The Red Brick Road ‘bewezen de beste partner te zijn vanwege hun uitstekende mogelijkheden communicatiestrategieën te ontwikkelen en hun creatieve ideeën.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in