Heineken wereldwijd naar Red Brick Road
The Red Brick Road wordt het centrale aanspreekpunt voor het mondiale account dat zo rond de 70 miljoen euro waard is. StrawberryFrog werkt pas sinds augustus 2005 op het account. Toen won het Amsterdamse bureau een pitch nadat Heineken had besloten het werk weg te halen bij Wieden & Kennedy Amsterdam.
Er wordt gezegd dat het nieuwe bureau van Lowe de beste kans maakte op het account, omdat de Brit heel close is met Charlene de Carvalho, de dochter van Freddy Heineken.
StrawberryFrog maakte onder meer de campagne rond de sponsoring van de Uefa Champions League. Heineken is ook preferred partner van Casino Royal, de nieuwe James Bond film. Daarvoor loopt nu ook een campagne.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaVolgens Peter van Campen, director group commerce van Heineken, heeft The Red Brick Road ‘bewezen de beste partner te zijn vanwege hun uitstekende mogelijkheden communicatiestrategieën te ontwikkelen en hun creatieve ideeën.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid