Overslaan en naar de inhoud gaan

SMM lanceert tijdschrift Triv’

Triv’ is de titel van een nieuw tijdschrift dat Sanoma Men’s Magazines op de markt brengt. Het gaat om een kennisblad waarin…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Weetjes als ‘maar liefst 84% van de Nederlanders is gelukkig’, ‘vrouwen hebben een scherpere neus dan mannen’ en ‘in een liter zeewater zit 35 gram zout’ komen voorbij. Triv’ heeft elke maand 100 pagina’s en richt zich zowel op de man als de vrouw.

related partner content for mobile comes here

In het eerste nummer van Triv’ staan artikelen over het geheim achter de akoestiek in de ArenA, de geschiedenis van de kermis en hoe te ontsnappen aan Google. Maar ook: geur als wapen, stress in de verkeerstoren Schiphol en vijf hersenstoringen.

De titel heeft ook onderzoek laten uitvoeren naar het Nederlandse geluk. De uitkomsten en gelukshoogtepunten staan ook in het eerste nummer: Nederlanders zijn écht gelukkig, het gemiddelde rapportcijfer voor ons leven is maar liefst een 7,43 en het geluksgevoel in de lift zit.

Triv’ is nu verkrijgbaar. De eerste twee nummers ter kennismaking kosten 2,50 euro, daarna 3,50.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in