Simpson exit bij Vodafone
Vodafone en global brand director Neil Simpson gaan uit elkaar. De beslissing is een gevolg van de veranderingen binnen het management van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Simpson stapte zelf op. Hij was sinds 2002 actief bij het concern. Daarvoor was hij zo’n vijf jaar wereldwijde reclamebaas bij Adidas. Simpson rapporteerde aan David Wheldon, de mondiale marketingdirecteur. In 2004 werd Wheldon boven Simpson geplaatst bij Vodafone. Weldon was afkomstig van JWT.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Eerder dit jaar vertrok bij Vodafone al chief marketing officer Peter Bamford. De Nederlander Frank Rövekamp heeft de bestuursfunctie tijdelijk overgenomen. Het concern heeft de mondiale marketingoperatie begin van het jaar verdeeld in verschillende divisies.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid