Overslaan en naar de inhoud gaan

13 afgekeurde spotjes online

Belofte was terug te komen op de site waar marketeers hun onethisch gedrag kunnen melden, EthicsCrisis.com. Een leuke bijdrage is die van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Belofte was terug te komen op de site waar marketeers hun , EthicsCrisis.com. Een leuke bijdrage is die van GoDaddy die een spotje voor de Amerikaanse tv vele malen zag afgekeurd en zoete wraak haalt op internet.

related partner content for mobile comes here

De Amerikaanse aanbieder van e-mail diensten en hosting, is aardig. Deze partij zoekt als adverteerder vaak het randje. Met het adverteren bij Amerika's populaire Super Bowl dit jaar ontmoette GoDaddy op hardhandige de regels van omroep ABC voor reclamespots.

Tot 13 keer is een spotje geweigerd. GoDaddy weet daar wel raad mee: die heeft alle afgekeurde spots online gezet, met alle scripts, en in een mooie bediening met een tijdlijn. Publiek wordt om een mening gevraagd.

Het is vrij simpel: de GoDaddy verkoper vertelt de voordelen van zijn aanbod en wordt afgeleid door een aantrekkelijke vrouwelijke glazenwasser. Te aantrekkelijk, vond ABC tot 13 keer toe.

Als wraak heeft GoDaddy een 'web-only' spotje gemaakt over de keurder met de strippende GoDaddy vrouw. .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in