13 afgekeurde spotjes online


Belofte was terug te komen op de site waar marketeers hun onethisch gedrag kunnen melden, EthicsCrisis.com. Een leuke bijdrage is die van GoDaddy die een spotje voor de Amerikaanse tv vele malen zag afgekeurd en zoete wraak haalt op internet.
De Amerikaanse aanbieder van e-mail diensten en hosting, GoDaddy is aardig. Deze partij zoekt als adverteerder vaak het randje. Met het adverteren bij Amerika's populaire Super Bowl dit jaar ontmoette GoDaddy op hardhandige de regels van omroep ABC voor reclamespots.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTot 13 keer is een spotje geweigerd. GoDaddy weet daar wel raad mee: die heeft alle afgekeurde spots online gezet, met alle scripts, en in een mooie bediening met een tijdlijn. Publiek wordt om een mening gevraagd.
Het is vrij simpel: de GoDaddy verkoper vertelt de voordelen van zijn aanbod en wordt afgeleid door een aantrekkelijke vrouwelijke glazenwasser. Te aantrekkelijk, vond ABC tot 13 keer toe.
Als wraak heeft GoDaddy een 'web-only' spotje gemaakt over de keurder met de strippende GoDaddy vrouw. Raak.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid