Advertenties rondom WK


Net terug van 2 weken vakantie. En als voetballiefhebber menige wedstrijd bekeken op TV. Maar dit was geen pretje. Niet vanwege de kwaliteit van de wedstrijden of de scheidsrechters, maar vanwege de advertenties. Want deze zijn gemaakt voor debielen. Een-te-dik-er-bovenop-van-wij-hebben-iets-met-voetbal of met oranje. Het ene slechte idee(tje) volgt op het andere. En omdat elke adverteerder om elke wedstrijd heeft ingekocht krijg je ook nog een hoog gehalte aan irritatie vanwege de herhaling. Waarom hebben de adverteerders geen ruimte ingekocht om mensen iets te vertellen over relevantere zaken (wel of niet in relatie tot voetbal)? Product x of merk x wordt op omslachtige wijze gekoppeld aan het image voetbal. Iemand met een beetje verstand prikt daar feilloos doorheen. Dus het effect is nul. Een echt slimme communicatie-, marketingafdeling of reclamebureau had iets beters bedacht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid