Overslaan en naar de inhoud gaan

Advertenties rondom WK

Net terug van 2 weken vakantie. En als voetballiefhebber menige wedstrijd bekeken op TV. Maar dit was geen pretje. Niet vanwege de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Net terug van 2 weken vakantie. En als voetballiefhebber menige wedstrijd bekeken op TV. Maar dit was geen pretje. Niet vanwege de kwaliteit van de wedstrijden of de scheidsrechters, maar vanwege de advertenties. Want deze zijn gemaakt voor debielen. Een-te-dik-er-bovenop-van-wij-hebben-iets-met-voetbal of met oranje. Het ene slechte idee(tje) volgt op het andere. En omdat elke adverteerder om elke wedstrijd heeft ingekocht krijg je ook nog een hoog gehalte aan irritatie vanwege de herhaling. Waarom hebben de adverteerders geen ruimte ingekocht om mensen iets te vertellen over relevantere zaken (wel of niet in relatie tot voetbal)? Product x of merk x wordt op omslachtige wijze gekoppeld aan het image voetbal. Iemand met een beetje verstand prikt daar feilloos doorheen. Dus het effect is nul. Een echt slimme communicatie-, marketingafdeling of reclamebureau had iets beters bedacht.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in