Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat is er mis met de PR van UPC?

Op marketing-online.nl staat de uitkomst van een Motivaction-onderzoek onder journalisten naar de dienstverlening van de PR-afdeling van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op staat de uitkomst van een Motivaction-onderzoek onder journalisten naar de dienstverlening van de PR-afdeling van een aantal telecom en ICT-bedrijven.

related partner content for mobile comes here

KPN doet het volgens de journalisten goed, maar UPC zit echt in de kelder.

Als het op 'bereikbaarheid en reactiesnelheid van de woordvoerders', 'de nieuwswaarde van persberichten', 'de kwaliteit van de informatie', 'het kennisniveau van de woordvoerder', 'toegankelijkheid van het management ', 'samenwerking met en openheid van woordvoerders' en 'proactieve benadering van journalisten' aankomt scoort UPC slecht.

Wat is er aan de hand bij UPC?

Dat de klantvriendelijkheid en het serviceniveau sterk achterblijft wisten we al, maar kennelijk is de onderneming ook niet sterk in het bedienen van de media.

Ik zat zelf eveneens in het onderzoek en moet zeggen dat ook mijn ervaringen met het bedrijf om te huilen zijn. De woordvoerder belt niet terug en je merkt aan alles dat UPC geen boodschap heeft aan de buitenwereld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in