Overslaan en naar de inhoud gaan

Hanen naar De Haas, Parker Brady en Sanders

De Coqs d’Honneur 2003 van het GVR gingen afgelopen vrijdag naar Rupert Parker Brady, Martijn Sanders en Roland de Haas. Wim Goosen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wim Goosen nam half december afscheid van het GVR na 25 jaar zitting te hebben gehad in de GVR Slagzinnencommissie. Het GVR beloont hem voor zijn inzet met de Coq de Grand Honneur. Goosen is sinds 1975 werkzaam bij Novagraaf (voormalig Markgraaf).

related partner content for mobile comes here

Parker Brady heeft sinds medio jaren ´90 voor MarketingTribune in samenwerking met het GVR een groot aantal GVR Café’s georganiseerd, plus de Verkiezing reclameman/-vrouw van het jaar. Sanders is jarenlang ´een belangrijke trait d'union tussen de wereld van de kunst en cultuur en de wereld van het bedrijfsleven`. De Haas ontvangt de Haan voor ´zijn grote inzet gedurende zijn interim-periode als directeur van de VEA voor de totstandkoming van het CMC`.

De GVR Jonge Haan 2003 ging naar Thecla Schaeffer, strategy director bij Van Walbeek Etcetera. Ze krijgt de Haan vanwege ´haar opvallende talent, enorme drive en professionalisme´. Zij weet ´een creatieve inslag te combineren met een groot analytisch vermogen´.

Ieder ontving een bronzen haan van het kunstenaarskoppel Christine Bangert en Glen Sluisdom. GVR-voorzitter Fred van Raaij reikte de Hanen afgelopen vrijdag uit in de Heineken Experience.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in