Commerciële zenders op 44,5 %
De commerciële zenders hadden in week 2 opgeteld een marktaandeel van 44,5 procent. De publieke zenders hadden samen 34,7 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De HMG-zenders scoorden 24,5: RTL4 15,8, RTL5 4,2 en Yorin 4,5. SBS behaalde met zijn zenders een aandeel van 20 procent: SBS6 had een goede score van 13,6, Net5 had 3,7 en Veronica 2,7.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Best bekeken programma van week 2 was het EK Schaatsen. Naar de zondaguitzending keken bijna 3 miljoen mensen. De huldiging van de winnende schaatsers staat op 2 met 2,9 miljoen belangstellenden. De derde stek is voor Spoorloos (Ned. 1) met 2,5 miljoen kijkers. Plekken vier en vijf zijn wederom voor de schaatsers. De 10 km heren op zondag trok bijna 2,5 miljoen kijkers en op dezelfde dag was de 5 km dames goed voor 2,4 miljoen kijkers. Bron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid