FHV BBDO aan de slag voor Melkunie


Met de overname in 2009 van de dagvers activiteiten van FrieslandCampina in Nijkerk verkreeg Arla Foods ook de rechten op de merknaam Melkunie.
Voor Arla Foods wordt Melkunie het lokale merk voor een range dagverse zuivelproducten die nu op de markt gebracht worden onder het merk Friesche Vlag.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVoor Melkunie werden in de jaren '80/'90 veelbekroonde campagnes gemaakt door het toenmalige Kuiper & Schouten/Lowe Kuiper & Schouten.
Johan Coops (FHV BBDO): 'In advertising heeft Melkunie in de loop van de jaren een grote staat van dienst opgebouwd. Voor ons is het een grote eer gevraagd te worden om voor zo’n mooi en uitgesproken Nederlands merk een nieuwe campagne te ontwikkelen’.
De campagne zal in de tweede helft van het jaar van start gaan met de inzet van onder meer tv, print, activatie online, point-of-sale-middelen en PR. Novad buigt zich over trademarketing, instore activatie, print- en point-of-sale-materiaal.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid