Overslaan en naar de inhoud gaan

FHV BBDO aan de slag voor Melkunie

Na meer dan 10 jaar komt Melkunie terug. Arla Foods heeft FHV BBDO gevraagd een nieuwe campagne voor het zuivelmerk te ontwikkelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de overname in 2009 van de dagvers activiteiten van FrieslandCampina in Nijkerk verkreeg Arla Foods ook de rechten op de merknaam Melkunie.

related partner content for mobile comes here

Voor Arla Foods wordt Melkunie het lokale merk voor een range dagverse zuivelproducten die nu op de markt gebracht worden onder het merk Friesche Vlag.

Voor Melkunie werden in de jaren '80/'90 veelbekroonde campagnes gemaakt door het toenmalige Kuiper & Schouten/Lowe Kuiper & Schouten.

Johan Coops (FHV BBDO): 'In advertising heeft Melkunie in de loop van de jaren een grote staat van dienst opgebouwd. Voor ons is het een grote eer gevraagd te worden om voor zo’n mooi en uitgesproken Nederlands merk een nieuwe campagne te ontwikkelen’.

De campagne zal in de tweede helft van het jaar van start gaan met de inzet van onder meer tv, print, activatie online, point-of-sale-middelen en PR. Novad buigt zich over trademarketing, instore activatie, print- en point-of-sale-materiaal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in