Overslaan en naar de inhoud gaan

Walibi Holland lanceert eerste interactieve game voor een attractiepark

Walibi Holland heeft vandaag een wereldprimeur gelanceerd: ‘Thrill Battle’ (
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

[PERSBERICHT] ). Een mobiele interactieve applicatie in de vorm van een game. Met deze applicatie worden bezoekers uitgedaagd om alle extreme rides van het attractiepark te bedwingen. Uiteindelijk wint degene die aan het einde van het seizoen de meeste punten behaald een bezoek aan het attractiepark voor zichzelf en 100 vrienden.

related partner content for mobile comes here

Thrill Battle

De mobiele diensten zijn in samenwerking met One Shoe mobile bedacht en ontwikkeld. Volgens Ronald de Groot, Commercial Manager One Shoe mobile, is zo’n applicatie nog niet eerder ontwikkeld: “Walibi Holland kan spreken van een wereldprimeur, de applicatie Thrill Battle is uniek in haar soort en werking voor pretparken. De applicatie is location based en weet dus precies waar een bezoeker is in het pretpark. Bezoekers spelen de game alleen of met vrienden en verdienen punten door in attracties fysiek in te checken met hun smartphone. Aan het einde van de rit krijgt de bezoeker de uitslag van de behaalde G-krachten. Voor elke check-in krijgt een bezoeker de punten die daarvoor staan.” General Manager van Walibi Holland Mascha van Till: “Uniek aan deze applicatie is dat het de baan die de ride aflegt registreert. Hierdoor is het niet mogelijk om vals te spelen, bezoekers moeten daadwerkelijk de thrill bedwingen om punten te verdienen.”

The Battle continues…

Ook na een bezoek aan het attractiepark kunnen bezoekers de game verder spelen. De Thrill Battle app stuurt elke week een vraag naar de bezoekers. Wanneer de vraag goed wordt beantwoord, worden er extra punten verdiend. “Uiteindelijk is ons doel om de applicatie zo uit te breiden dat wij interactief met onze bezoekers gaan communiceren. Op die manier bieden wij bezoekers niet alleen een leuke dag uit, maar creëren wij een voor- én nabeleving die een bezoek aan het attractiepark compleet maakt”, aldus van Till. De bezoeker die aan het eind van het jaar de meeste punten heeft verzameld wordt ‘Thrill Master of the year’. De Thrill Master mag samen met 100 vrienden genieten van de meer dan 40 attracties van Walibi Holland.

Walibi app

Naast de game is er een algemene applicatie van Walibi Holland ontwikkeld. Op deze Walibi app is informatie te vinden over het park, zoals openingstijden en de plattegrond van het park. Daarnaast vinden bezoekers er informatie over alle attracties en worden ze op de hoogte gehouden van de laatste nieuwtjes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in