
EasyToBook.com en digital marketingbureau Ematters zijn de winnaar van een bronzen Emma. De prijs werd gisteren uitgereikt tijdens de 10e Nationale E-mailmarketing Conferentie in Utrecht.
Andere genomineerden waren Boekvandaag.nl (E-Village) en Hunkemöller (m-wise). EasyToBook won de prijs met Trip Assistant, een servicemail die daags voor het inchecken wordt verstuurd naar klanten en volledig gepersonaliseerde content bevat, met bestemmingsinformatie uit meerdere externe bronnen .
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comDe campagne draait volledig geautomatiseerd, waardoor de marketeers van EasyToBook.com en Ematters zich enkel nog bezighouden met het verder optimaliseren van klantbeleving en conversie. Volgens EasyToBook.com versterkt de mailing het merk, zorgt het voor een belangrijk klantgericht contactmoment en voor extra inkomsten bovenop de commissie die wordt ontvangen op de hotelboeking.
EasyToBook.com viel dit jaar al eerder in de prijzen. Wouter Blok, CMO van EasyToBook.com (links op foto), werd verkozen tot ‘Email Man van het jaar’ tijdens het Sexy Email Event 2011. Op ditzelfde event werd de case die Ematters presenteerde over de EasyToBook.com Trip Assistant verkozen tot “Hottest Case 2011”.
Leestip: Ematters werkte mee aan het dossier Breng Marketing Weer Terug in Emailmarketing
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee