Overslaan en naar de inhoud gaan

EasyToBook.com winnaar Email Marketing Award 2011

EasyToBook.com en digital marketingbureau Ematters zijn de winnaar van een bronzen Emma. De prijs werd gisteren uitgereikt tijdens de 10e…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Andere genomineerden waren (E-Village) en Hunkemöller (m-wise). EasyToBook won de prijs met Trip Assistant, een servicemail die daags voor het inchecken wordt verstuurd naar klanten en volledig gepersonaliseerde content bevat, met bestemmingsinformatie uit meerdere externe bronnen .

De campagne draait volledig geautomatiseerd, waardoor de marketeers van EasyToBook.com en Ematters zich enkel nog bezighouden met het verder optimaliseren van klantbeleving en conversie. Volgens EasyToBook.com versterkt de mailing het merk, zorgt het voor een belangrijk klantgericht contactmoment en voor extra inkomsten bovenop de commissie die wordt ontvangen op de hotelboeking.

EasyToBook.com viel dit jaar al eerder in de prijzen. Wouter Blok, CMO van EasyToBook.com (links op foto), werd verkozen tot ‘Email Man van het jaar’ tijdens het Sexy Email Event 2011. Op ditzelfde event werd de case die Ematters presenteerde over de EasyToBook.com Trip Assistant verkozen tot “Hottest Case 2011”.

Leestip: Ematters werkte mee aan het dossier

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in