24 uur van de Reclame in oktober


Het Nederlandse reclamefestival is op woensdag 12 oktober. Het evenement is weer op en rond het Rembrandtplein in Amsterdam. Hoogtepunten van dit dag vullende evenement zijn de uitreiking van de EffieAwards, het Ad Congres, Cannes Lions Amsterdam en de preview van de AdEaters Night met Afterparty.
Jan Driessen, voorzitter BVA: 'Voor zowel reclamemakers als adverteerders zijn dit interessante, maar ook verwarrende tijden. Ons vak is flink in de overgang. De social media revolutie geeft de consument een grote macht die op de algehele communicatie een enorme impact heeft. Reputaties worden gemaakt en gebroken met een snelheid die voorheen niet mogelijk was. Hoe behouden we het contact met onze verschillende doelgroepen? Elk bedrijf, elk merk heeft daar mee te maken.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRalph Wisbrun, voorzitter Vea: 'Ideeën. Daar gaat het om in ons vak. Social Media hebben de verhoudingen veranderd, maar ook daar geldt dat goede ideeën harder doorkomen. Dus of het nu een commercial, een online platform of een dialoog is, goede ideeën brengen mensen in beweging. Daar gaat de 24 uur van de Reclame over.'
Zie ook www.24reclame.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid