Overslaan en naar de inhoud gaan

24 uur van de Reclame in oktober

BVA en Vea komen met de tweede editie van ‘De 24 uur van de Reclame’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Nederlandse reclamefestival is op woensdag 12 oktober. Het evenement is weer op en rond het Rembrandtplein in Amsterdam. Hoogtepunten van dit dag vullende evenement zijn de uitreiking van de EffieAwards, het Ad Congres, Cannes Lions Amsterdam en de preview van de AdEaters Night met Afterparty.

related partner content for mobile comes here

Jan Driessen, voorzitter BVA: 'Voor zowel reclamemakers als adverteerders zijn dit interessante, maar ook verwarrende tijden. Ons vak is flink in de overgang. De social media revolutie geeft de consument een grote macht die op de algehele communicatie een enorme impact heeft. Reputaties worden gemaakt en gebroken met een snelheid die voorheen niet mogelijk was. Hoe behouden we het contact met onze verschillende doelgroepen? Elk bedrijf, elk merk heeft daar mee te maken.'

Ralph Wisbrun, voorzitter Vea: 'Ideeën. Daar gaat het om in ons vak. Social Media hebben de verhoudingen veranderd, maar ook daar geldt dat goede ideeën harder doorkomen. Dus of het nu een commercial, een online platform of een dialoog is, goede ideeën brengen mensen in beweging. Daar gaat de 24 uur van de Reclame over.'

Zie ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in