Overslaan en naar de inhoud gaan

Den Haag War Child City wint Citymarketing Innovatie Award 2011

Den Haag War Child City is de winnaar van de jaarlijkse Citymarketing Innovatie Award 2011.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

was een grootschalig project opgezet om Hagenaars zoveel mogelijk geld op te laten ophalen voor War Child.
De jury heeft War Child City aangewezen als winnaar van de Citymarketing Innovatie Award 2011, omdat Den Haag een goede vertaling maakt van de citymarketingstrategie naar uitvoering.

related partner content for mobile comes here

‘De Haagse kernpositionering “Internationale stad van Vrede en Recht” is zo op een laagdrempelige en praktische manier overgebracht’, aldus de jury. De stad maakte ‘slim gebruik van co-branding met een sterk, positief en relevant merk.’
Er waren bijna 60 inzendingen afkomstig, zes initiatieven werden geselecteerd voor de finale, waaronder de woonmarketingcampagne ;Het kan weer&;">'Het kan weer' van Amersfoort en het bezoekersmeetinstrument .

De jury: ‘Het aantal inzendingen was veel hoger dan vorig jaar, en ook de diversiteit was groter. Opvallend was dat voor de editie 2011 meer strategische activiteiten en minder evenementen zijn ingezonden’.

Bergen op Zoom
Het fictieve reisbureau B-reizen heeft de Citymarketing Stimulerings Award gewonnen. Met een guerrillamarketing campagne wil de gemeente Bergen op Zoom een grotere bekendheid van de Brabantse stad bewerkstelligen. De jury: ‘Door zogenaamde pop-up shops te openen in andere steden gaat de stad brutaal de concurrentie aan. De jury is vooral onder de indruk van de slimme vertaling van marketingtrends naar een relevante citymarketingcampagne met een groot verwacht effect.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in