Overslaan en naar de inhoud gaan

Amsterdam Worldwide maakt campagne Intel

Intel heeft Amsterdam Worldwide aangewezen voor het creëren van een wereldwijde digitale en ervaringscampagne voor de introductie van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de campagne staat de levensstijl van gebruikers centraal. In de 'Visual Life' campagne draait het om de voordelen van en ervaringen met de Intel Core Processor. Brian Elliott, ceo Amsterdam Worldwide: 'De premisse van de campagne is dat vanaf het moment dat we geboren worden we het leven visueel ervaren. We denken, verbeelden en praten zelfs in visuele termen.'
Campagne-elementen zijn events, games, apps en video content. De eerste activiteiten rond het merk waren al zichtbaar op de Consumer Electronics Show (CES) in Las Vegas op 5 januari. Daar konden consumenten de nieuwe Intel Core Processor ervaren. De site is de plaats voor user- en Intel-generated content. Hier kunnen consumenten hun ervaringen delen en eigen creaties uploaden. De content wordt ook op de Intel Facebook- en YouTube kanalen zichtbaar en vice versa.
Ook worden de levens van een aantal belangrijke internationale bloggers vastgelegd in enkele 'Visual Life Profile Films'. Deze zijn te zien op alle digitale Intel platforms.
De campagne wordt dit jaar wereldwijd uitgerold.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in