Amsterdam Worldwide maakt campagne Intel


In de campagne staat de levensstijl van gebruikers centraal. In de 'Visual Life' campagne draait het om de voordelen van en ervaringen met de Intel Core Processor. Brian Elliott, ceo Amsterdam Worldwide: 'De premisse van de campagne is dat vanaf het moment dat we geboren worden we het leven visueel ervaren. We denken, verbeelden en praten zelfs in visuele termen.'
Campagne-elementen zijn events, games, apps en video content. De eerste activiteiten rond het merk waren al zichtbaar op de Consumer Electronics Show (CES) in Las Vegas op 5 januari. Daar konden consumenten de nieuwe Intel Core Processor ervaren. De site www.intel.com/visuallife is de plaats voor user- en Intel-generated content. Hier kunnen consumenten hun ervaringen delen en eigen creaties uploaden. De content wordt ook op de Intel Facebook- en YouTube kanalen zichtbaar en vice versa.
Ook worden de levens van een aantal belangrijke internationale bloggers vastgelegd in enkele 'Visual Life Profile Films'. Deze zijn te zien op alle digitale Intel platforms.
De campagne wordt dit jaar wereldwijd uitgerold.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid