Heineken’s nieuwste viral: The entrance
Even een kijkmomentje hier op Molblog: Heineken (international) zette (vorige maand) een nieuwe campagne op Youtube: the Entrance,…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens Heineken is het ‘best een interessante benadering van en interactie met de consument’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de clip arriveert er wel een heel speciale gast op een jetset-feestje:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe pay off: Open Your World. De muziek is afkomstig van de band The Asteroids Galaxy Tour, die ook een rol speelt in de clip. Het nummer heet 'The Golden Age',
De video staat niet op zichzelf, de bijrollen krijgen op Youtube bijna allemaal een eigen spin-off, waarin ze hun relatie met de hoofdrolspeler uitleggen:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid