Overslaan en naar de inhoud gaan

The Youth Mobile Age [Presentatie]

The Youth Mobile Age:
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zoals bekend ben ik een groot fan van Graham D. Brown. Hij is ondermeer auteur en veelgevraagd spreker op gebied van jongeren marketing. Aangezien de mobiel het belangrijkste communicatie medium is voor jongeren maakt Brown met grote regelmaat hier gelikte presentaties over. In het uiteinde van dit jaar heeft Brown weer een interessante presentatie gepubliceerd met de naam: 50 key Youth Trends 2011. Het eerste deel van de vijluik is hieronder te lezen te lezen. Andere delen zijn op tevinden.

related partner content for mobile comes here

In deze presentatie kun je quotes en ideeen van de volgende marketeers, media-specialisten en mobile experts lezen:

Mikko Ampuja – 1530 Research

Freddie Benjamin – mobileYouth

Graham Brown – mobileYouth

Ian Calvert – Instant Grass

Ged Carroll – Ruder Finn

Samyak Chakrabarty ‐ Concrea

Joseph Ciprut – Youtholding

Andres Colmenares – WabiSabi Lab

Vipe Desai – Monster Energy & IMG

Trevor Edward ‐ Nike

Muhammad Faisal – Youthlab Indonesia

Ngaruiya Githegi – Teenwise Media

Seth Godin ‐ Author

Andrew Grill – Digital strategist

Bernard Hor – Summer Sands Malaysia

Tony Hsieh – Zappos

Marc Kornberger – Student Village

Andrew Mackinnon – Taboo

Kenichi Nakaya – Trimtab

Jake Nickell ‐ Threadless

Marlon Parker ‐ RLabs

Jan Rezab – Candy Tech/Social Bakers

Bre< St Clair – Google SA

Kaustav Sengupta – Ingene

Julia Shalet – Digital Youth Project

Kei Shimada – Infinita

Ian Stewart ‐ Converse

Peter Van Stolk – Jones Soda

Ian Votteri – Valeroh

Klik hieronder voor het 1e del van de presentatie:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in