Overslaan en naar de inhoud gaan

ASR Verzekeringen: goede voornemens-campagne

Het nieuwe jaar komt steeds dichterbij en daarmee ook de goede voornemens. ASR Verzekeringen speelt hierop in met de merkcampagne ‘Wij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De website is gedurende de campagneperiode veranderd in een sterrenhemel. Hieraan kan iedereen zijn of haar eigen goede voornemen toevoegen in de vorm van een persoonlijke ster. De link met de ASR-producten wordt gelegd door ook drie -door ASR geselecteerde- keuzemogelijkheden aan te bieden: trouwen, stoppen met roken en je eerste bedrijf starten.

De inzenders maken kans op 'hulp van ASR' om hun voornemen in vervulling te laten gaan. Het aanbod bestaat uit een weddingplanner, een stoppen-met-roken-coach en een visual designer voor het ontwerpen van je bedrijfslogo. Welke hulp de meest originele inzending van het eigen voornemen krijgt, is afhankelijk van de wens.

Vrienden als graadmeter

Uit de voornemens wordt een aantal winnaars gekozen. Hiervan wordt de slagingskans door ASR in kaart gebracht. De verzekeraar zet hiervoor social media in. Deelnemers van de actie kunnen hun goede voornemens op de website van ASR Verzekeringen delen met hun vrienden via mail, Twitter, Facebook en Hyves. Deze vrienden kunnen aangeven hoe groot ze de kans achten dat hun vriend in het voornemen slaagt.
Het resultaat is zichtbaar bij de eigen persoonlijke ster op de actiesite van ASR Verzekeringen.

De campagne wordt ondersteund met een radiocommercial en buitenreclames die verwijzen naar levensveranderende momenten. Online zijn er diverse banners op verschillende websites te vinden. Om de campagne echt ‘persoonlijk en van iedereen’ te maken worden de voornemens die worden toegevoegd aan de sterrenhemel gebruikt voor de bannering.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in