
Iedereen kan vanaf maandag 27 december via de website van ASR Verzekeringen zijn goede voornemens voor 2011 kenbaar maken. De campagne loopt tot en met zondag 16 januari 2011.
De website www.asrverzekeringen.nl is gedurende de campagneperiode veranderd in een sterrenhemel. Hieraan kan iedereen zijn of haar eigen goede voornemen toevoegen in de vorm van een persoonlijke ster. De link met de ASR-producten wordt gelegd door ook drie -door ASR geselecteerde- keuzemogelijkheden aan te bieden: trouwen, stoppen met roken en je eerste bedrijf starten.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe inzenders maken kans op 'hulp van ASR' om hun voornemen in vervulling te laten gaan. Het aanbod bestaat uit een weddingplanner, een stoppen-met-roken-coach en een visual designer voor het ontwerpen van je bedrijfslogo. Welke hulp de meest originele inzending van het eigen voornemen krijgt, is afhankelijk van de wens.
Vrienden als graadmeter
Uit de voornemens wordt een aantal winnaars gekozen. Hiervan wordt de slagingskans door ASR in kaart gebracht. De verzekeraar zet hiervoor social media in. Deelnemers van de actie kunnen hun goede voornemens op de website van ASR Verzekeringen delen met hun vrienden via mail, Twitter, Facebook en Hyves. Deze vrienden kunnen aangeven hoe groot ze de kans achten dat hun vriend in het voornemen slaagt.
Het resultaat is zichtbaar bij de eigen persoonlijke ster op de actiesite van ASR Verzekeringen.
De campagne wordt ondersteund met een radiocommercial en buitenreclames die verwijzen naar levensveranderende momenten. Online zijn er diverse banners op verschillende websites te vinden. Om de campagne echt ‘persoonlijk en van iedereen’ te maken worden de voornemens die worden toegevoegd aan de sterrenhemel gebruikt voor de bannering.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee