Kerstcampagne Coca-Cola voor 3FM Serious Request


Vanaf zes december start Coca-Cola met een campagne om 3FM Serious Request te helpen. Het merk wil geld te doneren door het inzamelen van lege statiegeldflessen.
Van 6 tot en met 24 december 2010 kan men zijn statiegeldflessen inleveren bij Jumbo en Super de Boer als donatie voor het goede doel van 3FM Serious Request en het Rode Kruis. In deze periode staat bij de emballageautomaat (TOMRA) in ieder Jumbo en Super de Boer filiaal een speciale Coca-Cola display waarin klanten hun statiegeldbonnen kunnen achterlaten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen speciaal Coca-Cola kerstteam gaat van 6 tot en met 24 december met de Coca-Cola kersttruck door Nederland en belt bij 300 duizend huishoudens aan. Als de consument open doet ontvangt hij een 1,5 liter fles Coca-Cola en een kortingsbon met 50 procent korting op de aankoop van een fles Coca-Cola bij Jumbo of Super de Boer.
De nieuwe Coca-Cola commercial, in het kader van de Shake up Christmas campagne is vanaf 6 december op televisie en in de bioscoop te zien.
De Coca-Cola kerstcampagne komt ook terug op radio, sociale media, bannering campagne, iPhone app, billboards, op de Coca-Cola kersttrucks, printadvertentie in retailmedia, in de kerstboom op Schiphol en op de winkelvloer via verpakkingen en aankleding in de winkel. En RTL4 zal ‘kerst samen vieren met Coca-Cola’ via een brand promotion-samenwerking.
Tevens kunnen consumenten een donatie doen door het verzenden van een speciale Snow Globe e-card via www.coca-cola.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid