Overslaan en naar de inhoud gaan

Kerstcampagne Coca-Cola voor 3FM Serious Request

Vanaf zes december start Coca-Cola met een campagne om 3FM Serious Request te helpen. Het merk wil geld te doneren door het inzamelen van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf zes december start met een campagne om 3FM Serious Request te helpen. Het merk wil geld te doneren door het inzamelen van lege statiegeldflessen.

related partner content for mobile comes here

Van 6 tot en met 24 december 2010 kan men zijn statiegeldflessen inleveren bij Jumbo en Super de Boer als donatie voor het goede doel van 3FM Serious Request en het Rode Kruis. In deze periode staat bij de emballageautomaat (TOMRA) in ieder Jumbo en Super de Boer filiaal een speciale Coca-Cola display waarin klanten hun statiegeldbonnen kunnen achterlaten.

Een speciaal Coca-Cola kerstteam gaat van 6 tot en met 24 december met de Coca-Cola kersttruck door Nederland en belt bij 300 duizend huishoudens aan. Als de consument open doet ontvangt hij een 1,5 liter fles Coca-Cola en een kortingsbon met 50 procent korting op de aankoop van een fles Coca-Cola bij Jumbo of Super de Boer.

De nieuwe Coca-Cola commercial, in het kader van de Shake up Christmas campagne is vanaf 6 december op televisie en in de bioscoop te zien.

De Coca-Cola kerstcampagne komt ook terug op radio, sociale media, bannering campagne, iPhone app, billboards, op de Coca-Cola kersttrucks, printadvertentie in retailmedia, in de kerstboom op Schiphol en op de winkelvloer via verpakkingen en aankleding in de winkel. En RTL4 zal ‘kerst samen vieren met Coca-Cola’ via een brand promotion-samenwerking.

Tevens kunnen consumenten een donatie doen door het verzenden van een speciale Snow Globe e-card via .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in