RTL Nederland in datingmarkt
Binnen de strategie van RTL wordt steeds gekeken naar kansen op relevante consumentenmarkten. Singles zijn een belangrijke en groeiende groep binnen de Nederlandse samenleving, met specifieke behoeftes, aldus RTL. Dating, relaties en het helpen van anderen zijn belangrijke thema’s binnen de programma’s en producten van RTL. Vanuit die gedachte wordt gewerkt aan een online datingplatform, dat in het voorjaar van 2011 moet worden geïntroduceerd.
Nicolas Eglau, directeur RTL Ventures: 'We hebben heel veel onderzoek gedaan naar de huidige datingmarkt en daar zijn interessante inzichten uitgekomen. Bovendien hebben we expertise van buitenaf ingeschakeld. Wij willen een site neerzetten waar daters op een betrouwbare en vooral leuke manier een partner kunnen vinden.'
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaEglau zegt dat het mediabedrijf wil inspelen op 'echte behoeftes binnen deze doelgroep' en daarom wordt begin januari een blog gelanceerd, waarop vrijgezelle bloggers in gesprek gaan met andere singles in Nederland. 'De inzichten en ideeën die daaruit voortkomen, zullen mede de inhoud en opzet van het platform bepalen. Wij willen singles in Nederland meer communicatiekracht geven.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid