Overslaan en naar de inhoud gaan

RTL Nederland in datingmarkt

RTL Nederland gaat vanuit de divisie RTL Ventures een nieuw online initiatief ontwikkelen voor de Nederlandse datingmarkt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Binnen de strategie van wordt steeds gekeken naar kansen op relevante consumentenmarkten. Singles zijn een belangrijke en groeiende groep binnen de Nederlandse samenleving, met specifieke behoeftes, aldus RTL. Dating, relaties en het helpen van anderen zijn belangrijke thema’s binnen de programma’s en producten van RTL. Vanuit die gedachte wordt gewerkt aan een online datingplatform, dat in het voorjaar van 2011 moet worden geïntroduceerd.

related partner content for mobile comes here

Nicolas Eglau, directeur RTL Ventures: 'We hebben heel veel onderzoek gedaan naar de huidige datingmarkt en daar zijn interessante inzichten uitgekomen. Bovendien hebben we expertise van buitenaf ingeschakeld. Wij willen een site neerzetten waar daters op een betrouwbare en vooral leuke manier een partner kunnen vinden.'

Eglau zegt dat het mediabedrijf wil inspelen op 'echte behoeftes binnen deze doelgroep' en daarom wordt begin januari een blog gelanceerd, waarop vrijgezelle bloggers in gesprek gaan met andere singles in Nederland. 'De inzichten en ideeën die daaruit voortkomen, zullen mede de inhoud en opzet van het platform bepalen. Wij willen singles in Nederland meer communicatiekracht geven.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in