European Excellence Awards voor MSL, Bex* en Lewis PR
MSL (voorheen: Publicis Consultants | Van Sluis) heeft de European Excellence Award gewonnen in de categorie Internal Communications voor haar wereldwijde internal branding campaign voor opdrachtgever Randstad.
Bex* heeft een European Excellence Award gewonnen in de categorie Verandercommunicatie. De winnende case*, uitgevoerd voor opdrachtgever KPN, toonde aan dat storytelling een succesvol middel is om medewerkers te betrekken bij een cultuurverandering.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe campagne ‘Financiële educatie 2.0’ voor Cardif van Lewis PR is verkozen tot beste Benelux campagne. Cardif (onderdeel van BNP Paribas) en Lewis PR ontwikkelden deze campagne om de Nederlander bewust te maken van zijn financiële onwetendheid en hem tegelijkertijd financieel wijzer te maken.
De European Excellence Award is een initiatief van het blad Communication Director. Een jury van 30 communicatie-experts uit de public relations industrie beoordeelde 1300 inzendingen in verschillende categorieën.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid