Overslaan en naar de inhoud gaan

European Excellence Awards voor MSL, Bex* en Lewis PR

MSL, Bex* en Lewis PR behoren tot de winnaars van de European Excellence Awards 2010 die werden uitgereikt op 9 december jl. in Praag. Deze…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MSL (voorheen: Publicis Consultants | Van Sluis) heeft de European Excellence Award gewonnen in de categorie Internal Communications voor haar wereldwijde internal branding campaign voor opdrachtgever Randstad.

related partner content for mobile comes here

Bex* heeft een European Excellence Award gewonnen in de categorie Verandercommunicatie. De winnende case*, uitgevoerd voor opdrachtgever KPN, toonde aan dat storytelling een succesvol middel is om medewerkers te betrekken bij een cultuurverandering.

De campagne ‘Financiële educatie 2.0’ voor Cardif van Lewis PR is verkozen tot beste Benelux campagne. Cardif (onderdeel van BNP Paribas) en Lewis PR ontwikkelden deze campagne om de Nederlander bewust te maken van zijn financiële onwetendheid en hem tegelijkertijd financieel wijzer te maken.

De European Excellence Award is een initiatief van het blad Communication Director. Een jury van 30 communicatie-experts uit de public relations industrie beoordeelde 1300 inzendingen in verschillende categorieën.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in