Overslaan en naar de inhoud gaan

Dear werkt aan Nederland 2

Bureau Dear heeft een herkenbaar grid neergezet voor de zendervormgeving van Nederland 2. Ook keek het bureau naar online en print.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nederland 2 biedt verdieping en verrijking. De zender wil mensen aan het denken zetten door context en achtergronden bij het nieuws te geven. Om dat te bevestigen bedacht Dear, naast een nieuwe pay-off (Nederland 2 vertelt het hele verhaal), om dé 6 journalistieke vragen in te zetten: wie, wat, waar, wanneer, waarom en hoe. Op elk vlak van de blauwe Nederland 2-kubus staat voortaan één zo'n vraag centraal. Gevolg: een handig en herkenbaar grid voor zendervormgeving, online en print.

related partner content for mobile comes here

Bureau: Dear
Concept: Marq Strooy, Robin Zuiderveld
Strategie: Willem Nas
Projectmanagement: Marloes van Reijzen
Animatie: Klaas Rowaan
Online design: Skybox
Verantwoordelijk bij klant: Gerald van der Wijngaart, Elize Nieuwboer, Jeroen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in