Overslaan en naar de inhoud gaan

De zwevende gloeilamp en nog 14 andere hits

Carl Rohde is oud-medewerker van Tijdschrift voor Marketing en schrijft over nieuwe trends op basis van zijn wereldwijde virtuele netwerk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij heeft nu een Top 15 of the Coolest Worldwide gemaakt. Uiteraard heeft een select gezelschap van 'de scherpste en meest creatieve geesten' hem samengesteld. En ze gaan dit iedere maand doen.

related partner content for mobile comes here

Rohde: 'Sommigen van deze geesten zijn echte best selling celebrities, zoals ,
en .'

Het overzicht:

01 Light Bulb
02 Cheonggyecheon River
03 ING-cafe's
04 Wildlife
05 A Better World
06 Rugby in Paris
07 The Nano Projector
08 Going Local
09 This is Eddy
10 Meetro
11 The Underground Feels Better
12 Luxury on the Move
13 Space Disco
14 Odo7
15 Momento Mori

Zelf vind ik de zwevende groeilamp (foto) wel aardig.

De lamp zweeft in een electro magnetisch veld en kan dat jaren volhouden. En ook niet onbelangrijk: hij verbruikt slechts de helft van de stroom van een gewone gloeilamp.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in