Overslaan en naar de inhoud gaan

Checklist bureaurelatie

Via Twitter binnengekomen. Met dank aan Jan-Willem Alphenaar. Een quiz – vragenlijst is een beter woord - voor opdrachtgevers. Bedoeld om…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Via Twitter binnengekomen. Met dank aan Jan-Willem Alphenaar. Een– vragenlijst is een beter woord - voor opdrachtgevers. Bedoeld om de relatie met hun bureau onder de loep te nemen. Ook interessant om te kijken of je als bureau nog wel goed bezig bent. Is er nog een vonk of werk je eigenlijk met tegenzin voor die klant?

related partner content for mobile comes here

Het ‘quizje’ is geschreven door een Amerikaanse meneer die twintig jaar lang werkte op afdelingen corporate communicatie bij hele grote ondernemingen, zoals hij niet vergeet te melden. Hij is nu voor zichzelf begonnen, maar dat is logisch. De lijst is wel tamelijk op mediarelaties gericht, maar dat laat onverlet dat er wel aardige dingen in staan.
Aanvullingen? Kritiek? Zijn er dit soort checklists in Nederland? En zo ja, gratis verkrijgbaar bij belangenverenigingen (VPRA, Precom, Logeion)?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in