Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Tijdens mimespel op eBay shoppen

Ebay wil ‘inspiratie’ in het hart van zijn kerstmarketingactiviteit plaatsen en doet dat met een heuse, ‘shoppable’ mimespel en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De online retailer laat tijdens mimespel ‘Fairy Godmother’ in het Londense Charing Cross Theatre, tijdens verschillende momenten het publiek met een vooraf uitgereikte tablet kerstcadeaus uitzoeken.

related partner content for mobile comes here

Het publiek wordt aangemoedigd om hun e-mailadressen via de tablet door te geven. Na de show krijgen ze hun kerstcadeau-ideeën, te vinden op eBay, toe gemaild.

Deze activiteit wordt ondersteund met een tv-sponsorovereenkomst met het Britse Channel 4. De entertainmentonderdelen op dit kanaal worden gesponsord, in de hoop dat consumenten eBay als de plek voor hun kerstinkopen gaan zien.

Aanleiding voor deze campagne is dat uit onderzoek blijkt dat zo’n 60 procent van Britten eindeloos op eBay rondkijkt, zonder iets te kopen.

EBay zorgt ervoor dat mensen bij zo’n 150 Argos-winkels hun gekochte kerstcadeaus kunnen ophalen.

EBay meldt dat nu 75 procent van de aangeboden goederen op eBay nieuw zijn en tegen een vaste prijs, tegenover 60 procent in 2011.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in